Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
De auteurs gaan ervan uit dat jongeren 'mee'krijgen start bij een aanpak die hen uitdaagt de verantwoordelijkheid voor het leren meer in eigen handen te nemen. In plaats van zelf voortdurend het voortouw te nemen, kunnen leraren er zich beter op toeleggen de lerenden aan te zetten tot zelfsturend en samenwerkend leren. Daartoe bestaan er heel wat methodieken en strategieën die zij gaandeweg in de eigen klaspraktijk kunnen inbouwen. Om duidelijk aan te geven dat deze gereedschappen in alle vakken kunnen worden ingezet, is de tekst verrijkt met en reeks concrete illustraties uit de klaspraktijk.
Lerarenopleiding --- Algemeen. --- Onderwijskunde. --- zelfstudie --- HO (hoger onderwijs) --- Teaching --- Educational psychology --- higher education --- didactiek --- Didactic strategies --- Klassenmanagement --- Orde houden ; onderwijs --- #PBIB:+110.62 --- #PBIB:1999.2 --- #A9902A --- 454 --- Klasgebeuren --- Onderwijsbeleid --- 184 Kinderrechten en onderwijs --- Onderwijsleergesprek --- Schoolteams --- Vlaanderen --- Zelfsturend leren --- leren --- onderwijsbeleid --- zelfsturend leren --- 371.395 --- 454.22 --- Leerling --- Leren --- Zelfstudie --- 484.21 --- Onderwijs --- klassenmanagement (ler) --- zelfstandig leren (ler) --- 371.3 --- 454.2 --- Klassebeheer --- Ordeproblemen ; onderwijs --- Relatie onderwijsgevende-leerling --- Zelfstandig leren --- 484.2 --- E100088.jpg --- leerkrachten-leerlingen --- leerpsychologie --- secundair onderwijs --- #gsdbP --- Onderwijs : Didactiek : Secundair onderwijs : Zelfstandig werk --- Didactiek; algemeen --- Onderwijsstijlen --- (zie ook: motivatie (leerling)) --- (zie ook: interactief leren) --- 371.22 --- 159.95 --- 371.1 --- 371.21 --- #KVHB:Onderwijspsychologie --- #KVHB:Studeren --- 489 --- didactisch proces --- onderwijs --- 371.32 --- Leermethoden --- Studiemotivatie (demotivatie van leerlingen, leermotivatie, schoolmotivatie) --- 454.21 ) Zelfsturend leren --- Onderwijsmethoden --- 691 --- Hoger onderwijs; algemeen --- Pedagogie en didactiek --- 484 --- kwaliteitsbewaking --- leerkracht --- management --- studentenbegeleiding --- zelfstandig leren --- Didactiek --- Relatie leraar - leerling --- Opvoeding en onderwijs --- Kinderen en jeugd --- Kinderpsychologie --- Zelfgestuurd onderwijs --- Onderwijsvernieuwing --- Jeugd --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Kind --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Emigratie --- Leermethode --- Jeugdpsychologie --- Jongere
Choose an application
Super Max krijgt een broertje: Mini Max! Mini Max biedt lesmateriaal aan voor Frans op een speelse en communicatieve manier en dit voor de 2de graad van het lager onderwijs. Thema's zijn: Les chiffres - Les couleurs - Les fruits - Les sentiments - Le corps - Les vêtements - La météo - Les animaux.
Franse taal ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Frans --- leerboeken --- lager onderwijs --- C6 --- taalonderwijs (x) --- 475.34 --- Basisonderwijs --- Frans ; basisonderwijs --- schoolboeken --- 837 --- basisonderwijs --- taalonderwijs --- 475.6 --- taalinitiatie Frans --- Tweedetaalinitiatie --- Franse taal --- didactiek basisonderwijs - Frans --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Lager onderwijs --- NT2 --- Nederlands --- Anderstalige nieuwkomers --- Didactiek van het Nederlands --- fruit --- NT2 (Nederlands tweede taal) --- kleuren --- emoties --- kleding --- menselijk lichaam --- didactiek van het Frans --- PXL-Education 2018 --- PXL-Education 2017 --- Didactics of Dutch --- 3e leerjaar lager onderwijs --- 4e leerjaar lager onderwijs --- Emoties --- Maskers --- Cijfers --- Dwergen --- Tellen --- Tijdsbesteding --- Tijd --- Dagindeling --- Tijdsbeleving --- Tijdsindeling --- Lichaam --- Kleuren --- Heksen --- Weer --- Temperatuur --- Vriezen --- Warmte --- Wind --- Wolken --- Sneeuwen --- Regen --- Zon --- Onweer --- Katten --- Spelen --- Fruit --- Leraren --- Verkleden --- Carnaval --- Koken --- Groenten --- Verjaardagen --- Fietsen --- Ongevallen --- Ziekenhuizen --- Lichaamsdelen --- Kleding --- Winkelen --- Betalen --- Winkels --- Vriendschap --- Dieren --- Hobby's --- Orkesten --- Muziekinstrumenten --- Werkwoorden --- Sprookjes --- Sneeuwwitje --- Roodkapje --- Verliefd zijn --- Olifanten --- Circus --- Nachtmerries --- Bang zijn --- Toveren --- Spoken --- Aankleden --- Boerderijen --- Boerderijdieren --- Abrikozen --- Sinaasappelen --- Bananen --- Mandarijnen --- Clowns --- Verdriet --- Boosheid --- Blij zijn --- Harlekijnen --- Handen --- Voeten --- Ondergoed --- Waaien --- Knutselen met papier --- NT2 ; didactiek --- Intercultureel onderwijs --- Nederlandse taal voor anderstaligen ; leermiddelen --- Cijfer --- Dwerg --- Kleur (kleur) --- Emotie --- Kunst --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Maatschappij --- Geschiedenis --- Voorlichting --- Menselijk lichaam --- Vorst (koude) --- Wolk --- Kat --- Spel --- Gedrag --- Leraar --- Directie --- Groente --- Groep --- Verjaardag --- Ongeval --- Ziekenhuis --- Lichaamsdeel --- Examen --- Rijbewijs --- Thuis --- Betaling --- Winkel --- Dier --- Hobby --- Orkest --- Muziekinstrument --- Werkwoord --- Beeldhouwkunst --- Geluid --- Naamgeving --- Vervoer --- Sociologie --- Verzorging --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Beroep --- Sprookje --- Verliefdheid --- Olifant --- Nachtmerrie --- Spook --- Boerderij --- Boerderijdier --- Abrikoos --- Sinaasappel --- Banaan --- Mandarijn --- Clown --- Harlekijn --- Hand --- VOET --- Letsel --- Orthese --- Revalidatie --- Preventie --- Sport --- Breuk (geneeskunde) --- Wervelkolom --- Knutselen --- Papier --- Piepschuim --- Textiel --- Wegwerpartikel --- Wol --- Drukdrager --- Ontwerpen --- Design --- Masker --- Voet --- Fietsen (werkwoord) --- Notaries --- Notaires --- Malpractice --- Responsabilité professionnelle --- responsabilite civile --- notariat --- jurisprudence --- belgique --- burgerlijke aansprakelijkheid --- notariaat --- rechtspraak --- belgie --- #RBIB:XTOF --- 347.9 --- $?$93/04 --- 347.961.6 <493> --- #A9204A --- 13.10 --- Wettelijke en contractuele aansprakelijkheid ; Notarissen ; Advocaten ; Deurwaarders ; Experten --- Tort and negligence --- Belgium
Choose an application
In Kameleon, Kompas en Piramide voor het derde leerjaar worden dezelfde thema's uitgewerkt. 1. Welkom - 2. In de buurt - 3. Hoera, nieuw leven! - 4. Rondom ons wordt gewerkt - 5. Als het kriebelt - 6. Schrijven is een kunst, filmen ook - 7. Vroeger kan ik nu zien - 8. In alle maten en gewichten - 9. Een fluitje van een cent - 10. Vers groen - 11. Veranderlijk als het weer - 12. Vaarwel.
Besturen van erediensten. --- Administrative law --- Church government --- Belgium --- godsdienst --- overheidstoelagen --- lokale overheden --- federale overheid --- belgie --- BE / Belgium - België - Belgique --- 322 --- V6 - Droit administratif - Administratief recht --- 401 Administratief recht --- Kerkbesturen --- 259 --- 352.075 <493> --- BPB0802 --- 352.075 <493> Gemeentelijke, lokale instellingen: gemeenteraad, burgemeester, schepenen, gemeentelijke mandatarissen, gemeentesecretaris, gemeenteontvanger, kerkfabriek. Gemeenteraadsverkiezingen. Verkiezingsuitslagen niveau gemeente--België --- Gemeentelijke, lokale instellingen: gemeenteraad, burgemeester, schepenen, gemeentelijke mandatarissen, gemeentesecretaris, gemeenteontvanger, kerkfabriek. Gemeenteraadsverkiezingen. Verkiezingsuitslagen niveau gemeente--België --- religion --- subsides des pouvoirs publics --- pouvoirs locaux --- pouvoir fédéral --- belgique --- de Staat en de kerk. Godsdienstbeleid. Sociale rol van de kerken. --- Administratie van de parochie: kerkfabrieken; kerkmeesters; doopregisters; koster --- 371.67 --- 373.3 --- #PBIB:+110.52 --- contractwerk --- lager onderwijs --- leerboeken --- 475 --- schoolboeken --- 474.21 --- Afscheid --- Begin van het schooljaar --- Contractwerk --- Dieren --- Geboorte --- Groenten --- Huizen --- Schrijven --- Sport --- Tijd --- Weer (Metereologie) --- Winkels --- Woonomgeving --- 3e leerjaar l.o --- 475.2 --- 475.4 --- 476.1 --- Handboek/cursus --- Wiskunde --- handboek --- moedertaal --- wero --- 478.9 --- Contractwerk ; basisonderwijs --- Nederlands ; basisonderwijs --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- Wiskunde ; basisonderwijs --- 475.0 --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- Onderwijs : Didactiek : Lager onderwijs : Zelfstandig werk / hoekenwerk --- didactiek basisonderwijs - instrumentele en culturele vaardigheden --- Didactische werkvormen --- Taalonderwijs ; Nederlandse taal --- Wereldoriëntatie; algemeen --- (zie ook: realistische wiskunde) --- Schoolbooks - Didactic material --- Cults --- Law and legislation --- Public-private sector cooperation --- Federal government --- Budget --- Lager onderwijs --- Nederlands --- Wereldoriëntatie --- de Staat en de kerk. Godsdienstbeleid. Sociale rol van de kerken --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- #BSCH: vak: Nederlands --- #BSCH: vak: wiskunde --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie; algemeen --- Orthopedagogics --- Church management --- Église --- Administration --- Droit administratif --- 475.24 --- didactiek basisonderwijs - Nederlands : schrijven, spellen, stellen --- DROIT ADMINISTRATIF --- Cultes --- FABRIQUE D'EGLISE --- SYNAGOGUE --- MOSQUEE --- BELGIQUE --- organisation --- financement --- personnel
Choose an application
alend
Experimentele psychologie --- Psycholinguistiek. --- French language --- taalgebruik --- grammatica --- Frans --- 804.0-56 --- 804.0 --- AA / International- internationaal --- 031 --- 485.21 --- Handboek/cursus --- 800.1 --- Frans, taalbeschouwing --- Franse taal ; taalgebruik --- Grammatica --- Taalgebruik --- Taalzuivering --- 804.0 Frans. Franse taalkunde --- Frans. Franse taalkunde --- 804.0-56 Frans: syntaxis; semantiek --- Frans: syntaxis; semantiek --- Verklarende, etymologische woordenboeken. --- 844.6 Taalgebruik - Taalbeheersing - Taalzuivering --- Schoolbooks - Didactic material --- #BSCH: vak: Frans --- #KVHA:Taalzuivering; Frans --- woordenschat --- taalvaardigheid --- didactiek --- fran 844.6 --- Frans-Nederlandstaligen --- Frans : courante fouten --- Frans - taalgebruik, taalbeheersing, taalzuivering, correctie van verkeerd woordgebruik, informatie over synoniemen --- Verklarende, etymologische woordenboeken --- Woordenschat --- Nederlands
Choose an application
Het handboek brengt de oorzaken van agressie en geweld in kaart en geeft leerkrachten, jeugdbegeleiders en ouders concrete tips om de problemen in de opvoeding best aan te pakken. Met belangwekkende nieuwe ideeën voor iedereen die de spiraal van geweld wil doorbreken.
vredesopvoeding --- Social problems --- geweld --- Personality development --- jeugd --- jongerencriminaliteit --- Assistance sociale --- Criminologie --- Education --- Enfants --- Kinderen --- Maatschappelijk werk --- Maatschappij --- Opvoeding --- Société --- mondiale vorming --- conflicten --- vrede --- 316.647.3 --- 316.6 --- #GBIB:CBMER --- #GGSB: Catechese (geloofsopvoeding) --- #GGSB: Jongeren --- #SBIB:327.5H23 --- #gsdbP --- #gsdbS --- 301.174 --- 37.03 --- agressie --- 186.4 Jeugdwerk --- geweldloosheid --- 433.2 --- 478.1 --- didactiek --- morele opvoeding --- 307.4 --- Geweld --- Jeugd en geweld --- agressiviteit --- interculturele opvoeding --- pesten --- 416.5 --- Agressie (geweld, woede) --- Conflicten --- Geweldloosheid --- Jeugd --- Kinderen en televisie --- Massamedia (media) --- Multiculturele samenleving (interculturele samenleving) --- Pesten --- 433.4 --- 478.1 ) Mondiale vorming en vredesopvoeding --- geweldloos opvoeden (ler) --- Agressie --- Geweld in de media --- Geweldloos verzet --- Geweldloze opvoeding --- Interculturele opvoeding --- Oorlog en vrede --- Weerbaarheid --- 364.4 --- conflictbeheersing --- geweldloze opvoeding --- Conflicthantering --- Vredesopvoeding --- agressiviteit (agressie) --- conflicthantering --- pedagogiek (opvoedkunde) --- vredesproblematiek --- geweld: jeugd --- 374 --- 301.15 --- 327 --- Agressie. Geweld --(sociale psychologie) --- Gedragstheorie. Sociaal gedrag. Sociale psychologie --(gedrag en zelfconcept van het individu in de groep z.o. {159.923.33}) --- Kerk en vredesproblemen --- Sociale problemen --- Persoonlijkheidsontwikkeling --- morele en religieuze opvoeding --- didactiek basisonderwijs - mondiale vorming en vredesopvoeding --- Sociaal conflict --- Overige onderwerpen uit de kinder- en jeugdpsychologie --- (zie ook: criminaliteit) --- (zie ook: psychologie) --- Intercultureel onderwijs --- Televisiegeweld --- Verbondenheid --- Democratie --- Participatie --- Adressen --- Kinderen en jeugd --- Onderwijs --- Opvoeding en onderwijs --- Vorming --- Geweld door kinderen --- 316.6 Gedragstheorie. Sociaal gedrag. Sociale psychologie --(gedrag en zelfconcept van het individu in de groep z.o. {159.923.33}) --- Mondiale vorming en vredesopvoeding --- Geweld door kinderen. --- Jeugd en geweld. --- Vredesopvoeding. --- 316.647:3 --- Developmental psychology --- Catechese (geloofsopvoeding) --- Jongeren
Choose an application
World politics --- Lerarenopleiding --- (vak)didactiek menswetenschappen. --- koude oorlog --- World history --- anno 1900-1999 --- 327.54 --- geschiedenis --- twintigste eeuw --- 929.9 --- Koude Oorlog --- #gsdb8 --- KVH-AND --- 930.9 "18/19" --- 815 Geschiedenis --- 820 Internationale Betrekkingen --- 827 Geopolitiek --- 882.4 Noord-Amerika --- 884.1 Oost-Europa --- 930.9 "18/19" Wereldgeschiedenis: Nieuwste Tijd --- Wereldgeschiedenis: Nieuwste Tijd --- 327.54 Afschrikkingsstrategie . Koude oorlog. Veiligheidspolitiek--(buitenlandse politiek) --- Afschrikkingsstrategie . Koude oorlog. Veiligheidspolitiek--(buitenlandse politiek) --- koude oorlog - Oost-West-verhouding --- 20e eeuw --- Geschiedenis --- Wereldoorlog II --- Verenigde Staten --- Oost-Europa --- West-Europa --- Ontwikkelingslanden --- Amerika --- Sovjetunie --- Ontwikkelingsland --- Kunst --- Azië --- Nederland --- China --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Maatschappij --- Voorlichting --- Literatuur --- Sovjet-Unie --- koude oorlog - Oost-Westverhouding
Choose an application
415.4 --- Belonen --- Geheugen --- Leren --- Motivatie --- Straffen --- Hogere geestelijke functies --- Leerpsychologie --- Leren leren --- Motivatie (Studiemotivatie) --- Didactiek --- Teaching. --- Learning. --- 159.953.5 --- 159.953.5 Leren. Verwerven van kennis --- Leren. Verwerven van kennis --- Memory Training --- Phenomenography --- Training, Memory --- Memory Consolidation --- Education --- Academic Training --- Educational Technics --- Educational Techniques --- Pedagogy --- Teaching Methods --- Technics, Educational --- Techniques, Educational --- Training Activities --- Training Technics --- Training Techniques --- Activities, Training --- Educational Technic --- Educational Technique --- Method, Teaching --- Methods, Teaching --- Pedagogies --- Teaching Method --- Technic, Educational --- Technic, Training --- Technics, Training --- Technique, Educational --- Technique, Training --- Techniques, Training --- Training Activity --- Training Technic --- Training Technique --- Training, Academic --- leerpsychologie --- #GSDBP --- 371.01 --- 419.3 --- 454 --- 371.01 Onderwijskunde:theorie --(algemeen) --- Onderwijskunde:theorie --(algemeen) --- 159.95 --- leermethoden --- Educational sciences --- leren --- onderwijs --- Music --- opvoeding --- pedagogiek --- Activity, Training --- Teaching --- Learning
Choose an application
Lerarenopleiding --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Sociale agogiek --- algemeen. --- handboeken en inleidingen. --- jeugdwerk- en beleid. --- Onderwijs. --- education --- onderwijssociologie --- onderwijs --- Sociology of education --- pedagogiek --- School management --- Belgium --- 304 --- 37 --- Maatschappelijke vraagstukken --- Onderwijs --- Educational sociology --- Education --- Aims and objectives --- Onderwijs: filosofie --- Onderwijs: toekomstperspectieven --- 450.42 --- Samenleving --- onderwijssociologie, democratisering van het onderwijs --- 316.4 --- Onderwijssociologie --- #GGSB: Jongeren --- Z371 --- #GGSB: Catechese (geloofsopvoeding) --- Z++95/02 --- #A9510A --- onderwijs en maatschappij --- 450.41 --- Onderwijsfilosofie --- 37 Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- 450.4 ) Onderwijsvernieuwing --- autonomie --- onderwijskunde --- #PBIB:+110.10 --- ontwikkelingen --- oriëntering --- tendensen --- Onderwijsvernieuwing --- Onderwijs : Didactiek : Algemeen --- 450.4 --- onderwijskunde (ler) --- Onderwijs en maatschappij --- 37.014 --- Beleid --- Toekomstvisies --- Waarden --- Leefgemeenschap --- onderwijs en sociaal milieu --- schoolbeleid --- onderwijspolitiek --- #GSDBP --- #SBIB:316.334.1O310 --- #SBIB:316.334.1O200 --- #SBIB:IO --- 37.013 <493> --- 37.012 <493> --- 371.014 <493> --- #A9505A --- #KVHB:Onderwijs --- #KVHB:Onderwijsbeleid --- #KVHB:Maatschappij --- BE / Belgium - België - Belgique --- 476 --- 470 --- Enseignement Onderwijs --- 371 --- 371.2 --- 371.1 --- Sociologisch onderzoek i.v.m. doelstellingen in het onderwijs (onderwijssystemen) --- Onderwijsbeleid en organisatie: algemeen --- Economie van de opvoeding --- Openbaar onderwijs: algemeenheden --- 37 Education --- 370 --- Onderwijsfilosofie (Onderwijsvisie) --- Onderwijskunde --- Onderwijsonderzoek --- Toekomstvisie --- Waarde (ethiek) --- Analyse --- Evaluatie --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Samenlevingsvorm --- Jongeren --- Catechese (geloofsopvoeding)
Choose an application
Dit werk is in eerste instantie een leerboek waarmee de student een volledig en grondig overzicht zal krijgen van het hedendaagse verbintenissenrecht. Maar het is een leerboek voor de 21ste eeuw: het werd voor de studenten aantrekkelijk, leesbaar en toegankelijk gemaakt door het gebruik van hoofdtekst en blokjes, van gekleurde trefwoorden in het Nederlands en het Frans, van eye-catchers en schema's. De voetnoten verhuisden naar de linkerkant, waar regelmatig ruimte overblijft voor persoonlijke notities. Meer dan in Boek 1 ligt voor de studenten in dit boek de nadruk op het verschaffen van inzicht in de juridische mechanismen aan de hand van de schema’s. De talrijke lezers van het eerste boekdeel weten dat het leerboek eigenlijk de inhoud en strekking heeft van een ernstig handboek. Zoals in het eerste boekdeel streven wij grondigheid na, met kritische overzichten van de recentste wetgeving, rechtspraak en rechtsleer, en met persoonlijke stellingnames. Het resultaat is dat ook de praktijkjuristen, beoefenaars van het verbintenissenrecht – en die zijn talrijk –, in dit werk hun gading zullen vinden. De stevig gestoffeerde voetnoten werden bewust voor hen geschreven
Law of obligations. Law of contract --- Belgium --- 371.67 --- 373.5 --- 372.868.13 --- 681.3 <07> --- informatica --- leerboeken --- secundair onderwijs --- 487.2 --- Microsoft programma's --- schoolboeken --- 520.51 --- Eerste graad --- ICT --- Informatica --- 1e graad s.o --- Computer --- Google --- Handboek/cursus --- Surfen --- Wikipedia --- bestandsbeheer --- besturingssystemen --- e-mailen --- handboek --- hardware --- internet --- netiquette --- opslagmedia --- tekstverwerking --- zoekmachines --- 485.7 --- ICT ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- #BSCH: vak: informatica --- 373.5 Middelbaar onderwijs --- 373.5 Middelbare scholen. Voortgezet onderwijs --- Middelbaar onderwijs --- Middelbare scholen. Voortgezet onderwijs --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- 372.868.13 Computers. Informatica-opleidingen --(niet-universitair onderwijs) --- Computers. Informatica-opleidingen --(niet-universitair onderwijs) --- Computer science--Cursussen. Instructies. Onderwijs --- didactiek secundair onderwijs - informatica --- Informatiekunde --- (zie ook: fysica (computer)) --- (zie ook: golfsurfen) --- Schoolbooks - Didactic material --- E-books --- verbintenissenrecht --- 347.41 --- Academic collection --- 347.41 Verbintenissen, schulden, verplichtingen--(verbintenissenrecht algemeen) --- Verbintenissen, schulden, verplichtingen--(verbintenissenrecht algemeen) --- Computers. --- Secundair onderwijs. --- Obligations (Law) --- Didactics of technology --- Didactics of secundary education --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- IE (Internet Explorer) --- SO (secundair onderwijs) --- Didactics of the technical, artistic and vocational education --- informaticaonderwijs --- MS Word --- Windows Vista --- 2e graad secundair onderwijs --- Tekstverwerking --- Word --- Gemeenschapsonderwijs --- Office 2010 --- 1e graad secundair onderwijs --- Internet --- Hardware --- Windows 10 --- PowerPoint --- Windows 8 --- Internet explorer --- Office 2013 --- Schoolboeken - Didactisch materiaal. --- Bevat audiovisueel materiaal. --- PowerPoint 2010. --- Word 2010. --- 486.7 --- Informatica ; secundair onderwijs --- windows 10 --- Informatica ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Word 2010 --- Word 2007 --- 091677.jpg --- Office 2007 --- Computerwetenschap--Cursussen. Instructies. Onderwijs --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2016 --- PXL-Education 2015 --- PowerPoint 2010 --- ICT ; secundair onderwijs --- Office 2016 --- Jurisquare --- 202105 --- verbintenisrecht --- závazkové právo --- obligacijsko pravo --- võlaõigus --- e drejta e detyrimeve --- Schuldrecht --- liġi tal-obbligi --- saistību tiesības --- prievolių teisė --- law of obligations --- ενοχικό δίκαιο --- droit des obligations --- fordringsret --- prawo zobowiązań --- obligationsrätt --- Derecho de las obligaciones --- záväzkové právo --- diritti di obbligazioni --- kötelmi jog --- облигационно право --- velvoiteoikeus --- direito de obrigações --- dreptul obligațiilor --- облигационо право --- obvezno pravo --- облигациско право --- obbligazione civile --- závazky --- civiele verbintenis --- obligación civil --- obligationsret --- αστική ενοχή --- obligation civile --- Internet Explorer --- dlí na n-oibleagáidí --- Belgique
Choose an application
Social security law --- sociale zekerheid --- Belgium --- Wiskunde --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Algebra --- Gemeenschapsonderwijs --- Rationaal getal --- Reële getal --- Bewerking (wiskunde) --- Veelterm --- Merkwaardig product --- Technisch secundair onderwijs --- Kunstsecundair onderwijs --- Belgique --- Limitation of actions --- Social security --- Prescription extinctive --- Sécurité sociale --- Law and legislation --- Droit --- BPB1611 --- BE / Belgium - België - Belgique --- 349.1 --- 368.40 --- 368.4 --- 351.84 <493> --- Sécurité sociale --- BPB1404 --- seguridad social --- sigurtà soċjali --- socialna varnost --- securitate socială --- slándáil shóisialta --- sotsiaalkindlustus --- κοινωνική ασφάλιση --- социјална сигурност --- socialinė apsauga --- social security --- sicurezza sociale --- sosiaaliturva --- sociālā nodrošinātība --- социјално осигурање --- socijalna sigurnost --- sociálne zabezpečenie --- segurança social --- sociální zabezpečení --- soziale Sicherheit --- ubezpieczenie społeczne --- sigurime shoqërore --- social sikring --- social trygghet --- szociális biztonság --- социална сигурност --- Sozialversicherung --- stelsel van sociale zekerheid --- protezione sociale --- sociale bescherming --- regime de segurança social --- κοινωνική πρόνοια --- valsts sociālā apdrošināšana --- sozialer Schutz --- Sozialvorsorge --- sociální pojištění --- forsorgsordning --- szociális védelem --- sociale verzekeringen --- socialforsikret person --- mbrojtje sociale --- regime di sicurezza sociale --- socialförsäkring --- social protection --- national insurance --- previdenza sociale --- систем на социјална заштита --- Vorsorgesystem --- hoolekandesüsteem --- sociálne poistenie --- assicurazioni sociali --- sistema de previdência --- social beskyttelse --- assicurato sociale --- sociální podpora --- System der sozialen Sicherheit --- seguro social --- társadalombiztosítás --- socialforsikring --- sociaal verzekerde --- système de prévoyance --- socijalna zaštita --- socialförsäkringssystem --- sociale zorg --- sotsiaalne kaitse --- социјално осигурување --- σύστημα κοινωνικής ασφάλισης --- sistema de previsión social --- κοινωνική προστασία --- proteção social --- Versorgungssystem --- sociálna ochrana --- social sikringsordning --- sociální ochrana --- κοινωνική αρωγή --- protecție socială --- régime de sécurité sociale --- prévoyance sociale --- protección social --- previsión social --- sociala trygghetssystem --- previdência social --- assurances sociales --- socialt skydd --- protection sociale --- régimen de seguridad social --- sigurim kombëtar --- yleinen sairausvakuutus --- regime previdenziale --- sistema previdenziale --- sotsiaalne turvalisus --- κοινωνική αντίληψη --- sotsiaalkindlustussüsteem --- systeem van sociale zorg --- 351.84 <493> Sociaal zekerheidsrecht. Sociaal bestuursrecht. R.S.Z.--(sociale verzekering zie {369})--België --- Sociaal zekerheidsrecht. Sociaal bestuursrecht. R.S.Z.--(sociale verzekering zie {369})--België --- Sociale wetgeving --- Sociale voorzorg en verzekeringen. Sociale zekerheid: algemeenheden --- sociale zekerheid - sociale verzekering --- 485.3 --- algebra --- schoolboeken --- wiskunde --- didactiek secundair onderwijs - wiskunde --- Droit social --- Fonctionnaires --- Travail --- Maladies professionnelles --- Revenu minimum d'insertion --- Pensions --- Accidents --- Travailleurs indépendants
Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|